Bővebb információért a hirdetések címére kattints!!!!!

2011. jan. 7.

Duna House Ingatlan! (Ingyenes apróhirdetések - topapro.hu - Állás, oktatás - Baranya)

Duna House Ingatlan! (01/07/11 09:41:06 UTC)

Duna House Ingatlan!
Duna House Ingatlan! Ha nem vagy megelégedve a jelenlegi életszínvonaladdal, úgy érzed, hogy az átlagosnál jobban szeretnél élni, szereted a kihívásokat, akkor itt van egy remek lehetőség! Számodra, a megfelelő megoldás egy értékesítői állás Magyarország legnagyobb és piacvezető ingatlan-értékesítői hálózatánál a DUNA HOUSE-nál! A DUNA HOUSE jelenleg országszerte több mint 100 irodával és több mint 1000 értékesítővel rendelkezik! Piaci részesedésünk az elmúlt évhez képest duplájára emelkedett! Pécsett négy évvel ezelőtt nyitottuk az első irodánkat és azután minden évben sikerült egy új irodát nyitnunk, ami bizonyítja a cég stabilitását és a benne rejlő hatalmas lehetőségeket! Én több mint három évvel ezelőtt kerültem DUNA HOUSE-hoz és az évek során elértem a legmagasabb értékesítői fokozatot. Többször voltam értékesítői verseny első helyezettje. Jelenleg a DUNA HOUSE Pécs, Nagy Imre út 35. szám alatti negyedik irodáját vezetem! Szakmai tapasztalatommal és a három év alatt megszerzett értékesítői tudásommal szeretnélek téged segíteni abban, hogy egy olyan lehetőséget válassz az életedben, amit sosem fogsz megbánni! Ha hirdetésem felkeltette érdeklődésedet és szeretnél a Duna House dinamikus, sikeres csapatához tartozni, akkor küldj egy önéletrajzot és motivációs levelet a szilas.pal@dh.hu-ra! Szilas Pál irodavezető, briliáns fokozatú értékesítő, 305887235