Bővebb információért a hirdetések címére kattints!!!!!

2011. jan. 6.

2 items including DOLGOZNI AKAROK!!!!!!!!!!!!!!! (Ingyenes apróhirdetések - topapro.hu - Állás, oktatás - Baranya)

DOLGOZNI AKAROK!!!!!!!!!!!!!!! (01/06/11 11:35:03 UTC)

DOLGOZNI AKAROK!!!!!!!!!!!!!!!
DOLGOZNI AKAROK!!!!!!!!!!!!!!! Heló!25 éves nő vagyok, érettségivel és két szakmával rendelkezem, varrónő ( amivel már rág nem foglalkoztam és hitelügyintéző, amivel sokáig foglalkoztam.3 éves tapasztalatom van, dolgoztam adminisztrációsként, hitelügyintézőként, behajtóként és a végén még pultosként is.A munkáim során, sokat foglalkoztam emberekkel, hamar megtalálom a közös hangot és igyekszem kielégíteni a vásárló/ vevő igényeit.Társalgási szinten beszélek németül is.Szeretem a gyerekeket, családon belül sokat foglalkoztam velük és vigyáztam.3 hónapja nincs munkám és itt lakom a páromnál, lehet ez nyálas és nem így kellene munkát keresnem de, dolgozni szeretnék és nem eltartott lenni!!!!!Ennyire nincs itt lehetőség , kérem, szinte minden munkát elvállalok, ami nem ütközik az emberi mivoltommal.Kérem, ha valaki tud munkát adni értesítsen!A nap 24 órájában hívhat!, 06305588475

Villanyszerelők! Gépészek! (01/06/11 12:35:06 UTC)

Villanyszerelők! Gépészek! Németországi munkára Németországban bejegyzett tőkeerős vállalkozásunkhoz keresünk 3-5 fős villanyszerelő, illetve gépész csapatokat, legalább 5 éves szakmai gyakorlattal. Bérezés és egyéb feltételek a német jogszabályok alapján. Jelentkezéseket kizárólag fényképes szakmai önéletrajzzal, és referencia megjelölésével az alábbi email címre várjuk: kulcs2001@t-online.hu